No Mas No More Editie 2021
In 2021 deed iqagency_ de productie van No Mas No More. De focus lag op kennisdelen over het beschermen van kinderen tegen vormen van geweld. Read More

In 2021 deed iqagency_ de productie van No Mas No More. De focus lag op kennisdelen over het beschermen van kinderen tegen vormen van geweld. Read More
De SponsorRingen worden jaarlijks uitgereikt aan de beste Sponsoring cases in Nederland. iqagency_ mocht de productie en organisatie van het evenement organiseren. Read More
Een merkactivatie om de sponsorship tussen Agrolux x Westland Wil Vooruit op het Criterium van 's-Gravenzande te introduceren. Bij de ENERGYBAR kan iedereen even opladen. Van wielrenners, tot bezoekers tot supporters. Read More
BLG Wonen organiseert samen met iqagency de Adviseursdagen om de relatie tussen de kantoren te versterken en kennis te delen. Read More
De events en samenlopende campagne Samen door Zuid brengt de gemeente, de wijken en initiatiefnemers dichter naar elkaar toe en versterkt zo de verbinding. Read More
Expo Arsenaal Delft is ontstaan vanuit passie voor creativiteit, cultuur en entertainment. iqagency_ zag potentie in deze ruimte voor een verrijking van de culturele sector in Delft en heeft van branding tot en met het opzetten van de digitale kanalen en de website de communicatie opgezet. Read More