Where we make a difference /
Onze services
Merkactivatie
Met merkactivatie laten we jouw verhaal tot de verbeelding spreken bij je doelgroep. Een effectieve manier om mensen je merk te laten ervaren. Door te verwonderen, te verbeelden en zintuigen te prikkelen, creëren we een beleving die een band schept met jouw merk. Op een verrassende manier ontwikkelen we verhaal en concept waarmee we mensen laten deelnemen. Mensen worden zelf onderdeel van een ervaring.
Wat merkactivatie inhoudt, is iedere keer anders. Op straat, tijdens een festival of in een samenwerking met een locatie. Samen onderzoeken we je doelgroep en bedenken we een creatieve activatie.
Campagne
Met campagnes zetten we je merk in de kijker. En dat doen we het liefst op een hele creatieve manier. Met een campagne informeren, inspireren of zetten we aan tot actie. Op een creatieve manier vertellen we je verhaal én bouwen we aan je merkpositie.
Op basis van onderzoek en data bedenken we het concept dat naadloos past binnen jouw marketing-/ communicatiestrategie. Nadat we goed geïnformeerd zijn over je doelgroep ontwikkelen we een campagnestrategie die je helpt de band met je doelgroep te vergroten. Omdat we de ervaring van de mens centraal zetten, toetsen we onze campagnes en content ook graag op meerdere momenten in het proces. Zo weten we zeker dat we impact maken.
Creatieve merkcampagnes maken we voor mensen, zijn creatief en altijd effectief door de ondersteuning van onderzoek en beschikbare data.
Event
Een event is je kans tot ontmoeting en prikkelen van alle zintuigen. Samen maken we een totaalbeleving waarbij verbinding centraal staat. Met een evenement creëren we de unieke gebeurtenis van het samenkomen van een (grote) groep mensen. Een moment waar we niet alleen verbinding met je merk aanboren, maar waar we mensen ook met elkaar in verbinding brengen. En samen je merk te laten beleven. Geur, zicht, smaak, geluid en gevoel zetten we in om je merkbeleving te versterken.
Vanuit doelstelling en strategie ontwikkelen we een event waarbij je niet alleen je verhaal kwijt kunt, maar waarbij je bezoekers meeneemt in je missie en je merkwaarden. Vanuit die filosofie ontstaat een volledig eventconcept en dat kan zich helemaal doorvertalen in je eventdesign. Dat gaat van logistiek, tot productiewaarde, tot creatieve invulling en aankleding.