Making meaningful impact /

Onze cases

Filter cases:
:-D
De RET
Campagne

De RET
De RET brengt je samen, plezier en vrijheid

De RET brengt je… is een imagocampagne ontwikkeld tijdens de versoepelingen in de lockdown van Covid-19. Het doel was om te laten zien dat het weer mogelijk was voor reizigers om met het OV samen te komen.

:D
UNICEF Dutch Caribbean- Positive Parenting
Campagne
Merkactivatie

UNICEF Dutch Caribbean
Positive Parenting

In deze campagne brengen we quality time onder de aandacht. Binnen zes maanden hebben we drie deelcampagnes ontwikkeld die het thema op een heel eigen manier versterkt.

:-D
Colors of the Summer
Campagne

Colors of the Summer /
Last until fall

Een Out of Home campagne en een social campagne ontwikkelen en uitvoeren om de orchidee weer eens goed onder de aandacht te brengen. Op basis van de belangrijkste doelgroep specificaties hebben we een passend campagne concept gemaakt en daar de visuele doorvertaling van gemaakt.

<3
Expo Arsenaal Delft /
Campagne
Event
Merkactivatie

Expo Arsenaal Delft /
De plek waar jouw idee tot leven komt

Expo Arsenaal Delft is ontstaan vanuit passie voor creativiteit, cultuur en entertainment. iqagency_ zag potentie in deze ruimte voor een verrijking van de culturele sector in Delft en heeft van branding tot en met het opzetten van de digitale kanalen en de website de communicatie opgezet.

(^o^)/

Vragen?
Neem contact met ons op!

  • ✿♥‿♥✿Mariëlle Snethlage

Ook een plekje hier? Kom een keertje langs en we kijken samen naar wat we voor jou kunnen betekenen!