Schoonheid die blijft
Een nieuwe kernboodschap voor Orchids Info om de duurzaamheid van de orchidee te benadrukken. Schoonheid die blijft. En dat gaat internationaal met campagnes in Nederland, Engeland, Duitsland en Frankrijk. Read More
Een nieuwe kernboodschap voor Orchids Info om de duurzaamheid van de orchidee te benadrukken. Schoonheid die blijft. En dat gaat internationaal met campagnes in Nederland, Engeland, Duitsland en Frankrijk. Read More
Begin september ontpopte de Sportcampus Zuiderpark in Den Haag zich tot het strijdtoneel voor het EK Judo junioren 2023. Voor dit toernooi vervulde iqagency_ de productie voor het volledige evenement. Read More
In 2021 deed iqagency_ de productie van No Mas No More. De focus lag op kennisdelen over het beschermen van kinderen tegen vormen van geweld. Read More
BLG Wonen organiseert samen met iqagency de Adviseursdagen om de relatie tussen de kantoren te versterken en kennis te delen. Read More
De events en samenlopende campagne Samen door Zuid brengt de gemeente, de wijken en initiatiefnemers dichter naar elkaar toe en versterkt zo de verbinding. Read More
De RET brengt je... is een imagocampagne ontwikkeld tijdens de versoepelingen in de lockdown van Covid-19. Het doel was om te laten zien dat het weer mogelijk was voor reizigers om met het OV samen te komen. Read More
In deze campagne brengen we quality time onder de aandacht. Binnen zes maanden hebben we drie deelcampagnes ontwikkeld die het thema op een heel eigen manier versterkt. Deze campagne is bekroond met een Gouden Giraffe Award. Een award voor de beste eventmarketing en experience marketing van Nederland. Read More
Een Out of Home campagne en een social campagne ontwikkelen en uitvoeren om de orchidee weer eens goed onder de aandacht te brengen. Op basis van de belangrijkste doelgroep specificaties hebben we een passend campagne concept gemaakt en daar de visuele doorvertaling van gemaakt. Read More