No Mas No More Editie 2021
In 2021 deed iqagency_ de productie van No Mas No More. De focus lag op kennisdelen over het beschermen van kinderen tegen vormen van geweld. Read More

In 2021 deed iqagency_ de productie van No Mas No More. De focus lag op kennisdelen over het beschermen van kinderen tegen vormen van geweld. Read More
BLG Wonen organiseert samen met iqagency de Adviseursdagen om de relatie tussen de kantoren te versterken en kennis te delen. Read More
De events en samenlopende campagne Samen door Zuid brengt de gemeente, de wijken en initiatiefnemers dichter naar elkaar toe en versterkt zo de verbinding. Read More
De RET brengt je... is een imagocampagne ontwikkeld tijdens de versoepelingen in de lockdown van Covid-19. Het doel was om te laten zien dat het weer mogelijk was voor reizigers om met het OV samen te komen. Read More
In deze campagne brengen we quality time onder de aandacht. Binnen zes maanden hebben we drie deelcampagnes ontwikkeld die het thema op een heel eigen manier versterkt. Deze campagne is bekroond met een Gouden Giraffe Award. Een award voor de beste eventmarketing en experience marketing van Nederland. Read More
Een Out of Home campagne en een social campagne ontwikkelen en uitvoeren om de orchidee weer eens goed onder de aandacht te brengen. Op basis van de belangrijkste doelgroep specificaties hebben we een passend campagne concept gemaakt en daar de visuele doorvertaling van gemaakt. Read More
Expo Arsenaal Delft is ontstaan vanuit passie voor creativiteit, cultuur en entertainment. iqagency_ zag potentie in deze ruimte voor een verrijking van de culturele sector in Delft en heeft van branding tot en met het opzetten van de digitale kanalen en de website de communicatie opgezet. Read More